Mutiara Kata

Dengan nama Allah Yang Maha Pengasih...

Ya Tuhan,
Jika cinta adalah ketertawanan,
Tawanlah aku dengan cinta kepada-Mu,
Agar tiada lagi yang dapat menawanku...

Ya Tuhan,
Jika rindu adalah rasa sakit,
Yang tidak menemukan muaranya,
Penuhilah rasa sakitku
dengan rindu kepada-Mu,
dan jadikanlah kematianku sebagai muara
pertemuan dengan-Mu....

Ya Tuhan,
Hatiku hanya cukup untuk satu cinta,
Jika aku tidak dapat mengisinya dengan cinta kepada-Mu,
Kemanakah wajahku hendak kusembunyikan dari-Mu..........

Thursday, August 16, 2007

I'm Back !!!

Assalamualaikum,

Hu3, sebulan tak buka YM, blog and email tu kadang2 je. Duk KTT sgt la boring, ha3. Anyway, baru je habis exam mid sem 1 tadi. Soalan dier sgt la 'senang'. Rasa nak menangis je buat. hu3. Anyway, sry la tak update blog walaupun ada masa sbb nak tulis blog ni kena rilek2, tenang2 baru leh tulis. Kalau tulis dlm gap2 masa, tak feeling.

Ermm, good luck la to MEP students xkisas yg akan fly bln 9 ni. jealous la aku tgk korang, wuahh.. nak kena blaja a-lvl lamanya, sob3.....

Oh ya, dgn secara tidak relanya aku dilantik jd presiden badar KTT. habislah hancur badar bwh aku, kih3. kpd shbt yg ingin memberi panduan menjadi presiden badar, boleh la berbuat demikian.

Semoga ku dpt jaga mata kat KTT, hahaha...

k. lah.
Waalaikumussalam.

[ Watnuki Kimihiro ]

No comments: